התואר הראשון שלי
הנדסת ביוטכנולוגיה ומזון.
איך הגעתי ללמוד את התואר הראשון שלי ומדוע בחרתי דווקא בו?
אהבה גדולה למקצועות הכימיה והביולוגיה (גוף האדם ותזונה) ורצון ללמוד מקצוע "מעשי" שעוסק בתחום.
התואר השלישי שלי
מודל לקהילה מבוססת אינטרנט של לומדי כימיה במוסדות להשכלה גבוהה.
כיצד בחרתי בנושא המחקר שלי?
היה בי רצון לשלב בין התחום המדעי (כימיה) פסיכולוגיה (מדעי הלמידה) וסוציולוגיה (רשתות חברתיות).
מהו התחום המרכזי שבו עוסק המחקר שלי כיום ומה מרתק בו?
הבניית ידע מדעי והנדסי, תוך שילוב טכנולוגיות מתקדמות (כגון ענן), מיומנויות המאה ה-21, למידה שיתופית מקוונת.
מדוע בחרתי לעסוק במחקר?
מתוך סקרנות, הרצון להיות "צעד אחד לפני כולם", ואהבת התהליך המחקרי: שאלת שאלות, קריאה של מאמרים עדכניים, איסוף נתונים בשטח, ניתוח, פרשנות וכתיבת מאמרים.
האם ישנם פרוייקטים שאני גאה בהם במיוחד?
אני גאה מאד בכל הפרוייקטים המחקריים שעשיתי, כמו למשל: פרוייקט סטודיו 101, שכלל הערכה של למידה בסיוע מחשבים ניידים בקרב מאות סטודנטים ב- MIT, ארה"ב, במסגרת מחקר בתר-דוקטורט.
פרוייקט בריינפופ, שכלל שילוב אנימציות ממוחשבות בשיעורי מדע בבתי ספר יסודיים, בהשתתפות של למעלה מאלפיים ילדים.
מחקר MOOC בנושא ננו-חיישנים שאני עורכת בימים אלה בקרב משתתפים מעשרות מדינות מכל העולם.
מחקר בנושא גמישות מחשבתית בסביבות עתירות טכנולוגיה, ומחקר Augmented World העוסק בפיתוח פלטפורמה אינטרנטית חדשנית ללמידה, בעזרת פיתוח שאלות מבוססות מיקום.
קצת על המשפחה שלי
יש לי שלושה ילדים נפלאים שמסבים לי הרבה נחת, ואיש יקר, פיסיולוג ספורט.
מה אני אוהבת לעשות בשעות הפנאי?
מגוון פעילויות ספורט, כדי שלא אקבל צורה של כיסא בסוף היום… לפעמים אני גם מבשלת או אופה.
מהלך משמעותי בקריירה שלי שעשה את השינוי והוביל אותי למקום שבו אני נמצאת כיום?
ישנם שני אירועים משמעותיים: המאמר הראשון שהתקבל לפרסום ומחקר הבתר דוקטורט שעשיתי ב- MIT, ארה"ב.
מהו המסר שלי לבנות המתלבטות אם ללמוד מקצוע הנדסי/מדעי?
לא להתייאש, גם כשקשה… ולמצוא את הדברים שאת אוהבת לעשות ולהתמיד בהם.