"אסור לנו להתעלם מהציבור או מהתלמידים ולהניח שאנחנו יודעים יותר טוב מהם, מה חשוב ורלוונטי לגביהם ומה יעניין אותם".

לימודים:
תואר ראשון בהצטיינות מהפקולטה למדעי החיים, באוניברסיטת תל-אביב, ישראל.

איך הגעתי ללמוד דווקא תואר ראשון במדעי החיים?
כבר בתור ילדה רציתי להיות ביולוגית. בחטיבת הביניים הייתי קוראת ספרונים של האוניברסיטה המשודרת ומתכננת איך אגלה תרופה לסרטן, חיסון לאיידס, ומזור לכל השאר. איפשהו באמצע התואר הראשון הבנתי שזה לא הולך לקרות. אני מאוד אוהבת ביולוגיה, אבל עם סלידה עזה ממעבדות, הבנתי שביולוגית – כבר לא אהיה.

תואר שלישי 
מסלול ישיר במחלקה להוראת המדעים, במכון ויצמן למדע, ישראל.

כיצד בחרתי בנושא המחקר שלי?
חברת סגל מאונ' ת"א עימה התייעצתי, סיפרה לי שקיים תחום כזה "הוראת המדעים". מייד הבנתי שמצאתי את המטמון: דרך לגשר בין האהבה שלי לביולוגיה להנאה שלי מכתיבה ומדע פופולרי.

מהו תחום המחקר המרכזי שלי כיום ומה מרתק בו?
תחום המחקר שלי הוא "תקשורת המדע" science communication. הוא עוסק בקשרים בין הקהילה המדעית והציבור הרחב. מטרתי לגשר בין זכותו של הציבור לדעת, ליכולתו להבין. זה מתקשר לאהבה שלי להוראה ולאמונה שלי שבחברה דמוקרטית, לאזרחים צריכה להיות יכולת לקבל החלטות מושכלות, ולא רק לבחור למי להאמין.

מדוע בחרתי לעסוק במחקר?
מה יכול להיות יותר כיף מלשאול שאלות שנראות לי מעניינות ואז לנסות למצוא להן תשובה? ועוד שישלמו לי עבור זה?

האם יש תוצאת מחקר כלשהי, שאני גאה בה במיוחד?
בדוקטורט שלי בחנתי מה ילדים ובני נוער רוצים לדעת על מדע, דרך השאלות שהם שואלים באופן ספונטני. אני מאוד גאה במתודולוגיה הזו לזיהוי עניין, כי יש לה גם משמעות ערכית – אסור לנו להתעלם מהציבור או מהתלמידים ולהניח שאנחנו יודעים יותר טוב מהם מה חשוב ורלוונטי לגביהם, ומה יעניין אותם.

קצת יותר אישי
יש לי שלושה ילדים צעירים (גילאי גן ויסודי) ובעל אחד. בחו"ל זה נחשב הרבה לחברת סגל, אבל בישראל זה די נורמלי.
כשיש שלושה ילדים קטנים אין זמן לתחביבים, אבל אני בכל זאת מצליחה לראות סרטים, הצגות ומחול ולהתנדב בארגון "הלל" ליוצאים בשאלה.

מהו המסר שלי לבנות המתלבטות אם לבחור בלימודי מדעים/הנדסה? 
אם מדע מעניין אותך, בחרי לעסוק ולהתפתח בתחום שאת אוהבת. האמיני בעצמך וסמכי על כך שאת מספיק חכמה ומסוגלת להצליח בדרך שנכונה לך. מצאי לך חברות וחברים טובים שיתמכו בך בדרך, אל תוותרי על תחביבים שישמרו אותך מאוזנת ותדעי שאפשר לשלב בין משפחה לקריירה.

יש לכן שאלות אלי?