"להשאיר מקום לשינוי ולא להתעקש על מסלול מתוכנן מראש, בדרך פוגשים הרבה דברים מפתיעים, אז שווה לתת צ'אנס".

איך הגעתי ללמוד דווקא את המקצוע הזה?
עניין אותי וסקרן אותי.

מה הביא אותי לטכניון? 
אחרי שהתחלתי את התואר השני המחקרי שלי בביולוגיה באוניברסיטה העברית, נחשפתי לתחום של תקשורת המדע, והבנתי שיותר מושך אותי לדבר עם אנשים על מדע, מאשר לעשות מדע פרופר במעבדה.
הציעו לי לעשות תואר שני בתקשורת המדע בלונדון, אבל כשבררתי אם ישנה אפשרות ללמוד את התחום בארץ, גיליתי שהטכניון הוא המקום היחידי בארץ המאפשר לימודים, בדגש על תחום תקשורת המדע, ושהמנחה שלי – פרופ' אילת ברעם צברי, היא החוקרת היחידה באקדמיה הישראלית שעושה מחקר בתחום. ומשם כבר הכל היסטוריה.

מהו נושא המחקר שלי כיום?
בימים אלו אני עובדת על מחקר הדוקטורט שלי בתחום תקשורת המדע. במשפט אחד, המחקר שלי מתמקד בהשפעתן של הכשרות בתקשורת המדע.

איפה אני רואה את עצמי בעוד חמש שנים?
בפוסטדוק בארה"ב / ניו-זילנד.

מהו הטיפ שלי בבחירת מסלול קריירה מנקודת מבטי כיום?
שאיפה לגיוון, עניין, יצירתיות ואפשרויות להתפתחות מקצועית פרקטית.

קצת עליי
אני במקור ממושב משמר איילון, מגיעה ממשפחה עם שורשים חקלאיים. 
לשני ההורים שלי יש תואר שני בתחומי המדעים המדוייקים, אך הם עובדים בתעשייה. 
אני הבכורה מתוך שלוש בנות (כולנו סטודנטיות נכון לעכשיו). 
נשואה, ללא ילדים אבל עם גור נחייה באימון.

מה אני אוהבת לעשות בשעות הפנאי?
ספורט, צילום, אומנויות לחימה, קולנוע, משחקי מחשב (בעיקר קווסטים) אבל הכי מהכל – לטייל בארץ ובעולם.

מהו המסר שלי לבנות המתלבטות אם ללמוד מקצוע הנדסי/מדעי?
לבוא בראש פתוח – ההגדרה על הנייר של תחום לימודים או מקצוע, לרוב לא משקפת את היומיום בצורה נאמנה.
להשאיר מקום לשינוי ולא להתעקש על מסלול מתוכנן מראש, בדרך פוגשים הרבה דברים מפתיעים, אז שווה לתת צ'אנס.