"כל דבר הוא אפשרי, אם את מאמינה בעצמך ומוכנה להתמודד עם אתגרים כדי להשיג אותו"

כל דבר הוא אפשרי

איך הגעתי ללמוד מדעי המחשב? התאהבתי במדעי המחשב כבר בתיכון, בהשראת המורה שלי רותי קליין ופרויקט הגמר שלי במקצוע. מה הביא אותי דווקא לטכניון? רציתי ללמוד במקום הכי טוב שאני יכולה, והטכניון נחשב לאחד המובילים במחקר בתחום.

איפה אני רואה את עצמי בעוד חמש שנים? חוקרת ומפתחת אלגוריתמים בבינה מלאכותית. לצד העניין שלי בנושא, זהו תחום שנמצא בחזית המחקר ויכול להשפיע ולשפר את החיים של כולנו.

מהו הטיפ שלי בבחירת מסלול קריירה מנקודת מבטי כיום?

לפי דעתי, הכיוון לבחירת מסלול צריך להיות מתוך עניין ואתגר, שבו אוכל להביא לידי ביטוי את רעיונותיי וכישוריי.

האם עסקתי במחקר או בפרויקטים מעניינים במסגרת הלימודים?

השתתפתי בפרויקט רכב הפורמולה האוטונומי הראשון בטכניון ב-2018, כחלק מצוות אלגוריתם הנהיגה. פיתחנו אלגוריתם בלמידה עמוקה, אשר באמצעות תמונה ממצלמה פשוטה יחידה נותן את הפקודה הבאה למערכת ההיגוי. האלגוריתם אומן באמצעות תמונות מסימולציה בלבד, ועבד בצורה טובה גם על הרכב האמיתי בנסיעה ללא נהג במסלול ניסויים. הצגנו את הפרויקט והרכב בכנס GTC של Nvidia בישראל באוקטובר 2018.

קצת עליי

אני מקרית חיים במקור. התגייסתי לקורס טייס, ובהמשך הייתי לוחמת ביחידה מסווגת. המשכתי כקצינה בקבע במודיעין בתפקידים מרתקים. כיום במקביל ללימודי תואר ראשון בפקולטה למדעי המחשב, אני משתתפת בנבחרת האופניים של הטכניון, ועובדת בתחום הבינה המלאכותית.

מה אני אוהבת לעשות בשעות הפנאי? אני אוהבת לעסוק בספורט, במיוחד ברכיבת אופני שטח שהינה תחביב המלווה אותי כבר הרבה שנים.

האם יש אירוע מסוים בחיי שהשפיע עלי והביא אותי למקום שבו אני נמצאת היום?

במסגרת רכיבת האופניים התחרותית הצטרפתי בגיל 17 לקבוצה בהולנד. הייתי הישראלית היחידה בקבוצה והתמודדתי לבד עם המכשולים והאתגרים שהתחרויות העמידו בפני. ההתמודדות עם אתגרים, ההתמדה והמון כוח הרצון מלווים אותי עד היום להגשמת המטרות.

מהו המסר שלי לבנות המתלבטות אם ללמוד מקצוע הנדסי/מדעי?

אין סיבה לחשוש ללמוד מקצוע אם הוא מעניין אותך, כי גם אם אומרים שקשה, תמיד יש דרך להתגבר ולהצליח.

המסר שלי כל דבר הוא אפשרי, אם את מאמינה בעצמך ומוכנה להתמודד עם אתגרים כדי להשיג אותו.